دوزلو اوغلان Duzlu Oğlan


دوزلو اوغلان Duzlu Oğlan

تورکی شعر ، آذربایجان موزیک ، تورکجه اس ام اس ، تورکی ماهنیلار بایاتیلار ، آذربایجان ادبیاتی


گولوم من + تورکی شعر

گولوم من

 

آمان گؤزل حسرتیندن یانارام،

هیجران اودون شیرین جانا سالارام.

خزان ائتدین بو عؤمرومون باغینی،

هئیوا كیمی سارالیبان سولوم من.

 

یئتیشمه دیم نازلی یارین چاغینا

سجده قیلیم قاشلاری نین طاغینا.

قئیس كیمی چیخیم لئیلا داغینا،

مجنون اولوب صحرالاردا قالیم من.

 

سیاه زولفر اوزه سالمیش سایانی،

مگر بو ظولوما عاشیق دایانی.

فرهاد كیمی بركیتمیشم قایانی،

عهد ائتمیشم یار یولوندا اؤلوم من.

 

یار، یاردان آیریلسا البت قوجالی،

اؤلدورَر گؤزلرین وئرمز ماجالی.

میسكین دئیر یا رب حالیم نئجولو،

ایللره جن آغلاماییم گولوم من.

حسین قصاب اوغلو (بالوولو میسكین)



عضو وبلاگ دوزلو اوغلان شوید و شما هم مطالبتان را منتشر کنید

با عضویت در وبلاگ دوزلو اوغلان شما نیز مطالب و اخبار مربوط به آذربایجان را در این وبلاگ منتشر کنید مطالبی همچون شعرهای ترکی ، مقالات ترکی مربوط به تاریخ و فرهنگ آذربایجان ، اخبار مربوط به ورزش آذربایجان ، اس ام اس و مطالب جالب ترکی و ... را می توانید در وبلاگ دوزلو اوغلان منتشر کنید .

برای عضویت در وبلاگ دوزلو اوغلان کلیک کنید


فروشگاه اینترنتی آل ور

فروشگاه اینترنتی آتیل باتیل

فروشگاه اینترنتی ساوالان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: وحید شکرزاده | تاريخ: سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:تورکی شعر , سئوگی شعرلری , سئوگیلیم , سئوگیلی , تورکجه شعر , آذربایجان شعرلری , آذربایجان شعرلری , شعر ترکی , اشعار ترکی , عاشقانه شعرلر , عاشیقانه شعر , تورکی شعرلر , گوزل , گولوم , عاشیق, | موضوع: <-CategoryName-> |

دوزلو اوغلان